Ιεραποστολή στο Ταξί!

Ακολουθεί μία διδακτικὴ ἱστορία ἀπὸ τὴ μοναχὴ Πορφυρία, τὴν πρώην ὁδηγὸ τάξι

Ἐννέα ἡ ὥρα τὸ βράδυ, βρίσκομαι στὴν πλατεία Παγκρατίου. Ἕνα παιδὶ γύρω στὰ 17 μὲ σταματάει.
–Καλησπέρα, στὰ Village.
Ἀπὸ τὸ ραδιόφωνο τοῦ αὐτοκινήτου ἔχει ἀρχίσει τὸ ἀπόδειπνο. Τὸ παιδί, ποὺ κάθισε δίπλα μου, μοῦ λέει:
– Δὲν βγάζεις τὸν παπά, νὰ βάλεις τραγούδια;
– Γιατί, ἀγόρι μου, δὲν σοὺ ἀρέσει ἡ ἀκολουθία;

Συνέχεια ανάγνωσης Ιεραποστολή στο Ταξί!

Ποιά φωνή θ’ ακουστεί…;

…Στα δάκρυα των ματιών μου θολώνουν οι μνήμες, Διαχέονται οι στοχασμοί μου στα πελάγη των ονείρων μου, Όταν στ’ αναπάντητα  ερωτήματα κατρακυλάει ο λογισμός, Πριν το λυκαυγές ,τότε που τραυματισμένες οι ελπίδες μου δύουν στους συμβιβασμούς σου και οι σιωπηλές κραυγές μου   διαχέουν την απόγνωση…

Συνέχεια ανάγνωσης Ποιά φωνή θ’ ακουστεί…;

Ένας «Άγιος» για Νόμπελ Ειρήνης!!!

Γράφει ο Νίκος Πιτσιακίδης

Υποψήφιος για το Νόμπελ Ειρήνης, ανάμεσα σε μεγάλες προσωπικότητες από όλο τον κόσμο, θα είναι ο «άγιος» των φυλακισμένων .

Ο πατέρας Γερβάσιος από τη Θεσσαλονίκη έχει αφιερώσει τη ζωή του στην προσφορά βοήθειας σε άπορους φυλακισμένους.

Τα τελευταία 35 χρόνια έχει συμβάλει στην αποφυλάκιση 15.200 απόρων φυλακισμένων, οι οποίοι προέρχονται από 90 χώρες του κόσμου, έχοντας καταβάλει περισσότερα από 4.100.000 ευρώ!

Συνέχεια ανάγνωσης Ένας «Άγιος» για Νόμπελ Ειρήνης!!!

Τα λόγια σου…είναι σαν καρφιά στο σώμα μου!!!

Ήταν μια φορά ένας νεαρός, ο οποίος συμπεριφερόταν μερικές φορές βίαια.
Ο πατέρας του, του έδωσε ένα σακουλάκι με καρφιά και του είπε να καρφώνει ένα
καρφί στο πεζοδρόμιο μπροστά από τον κήπο κάθε φορά που θα έχανε την υπομονή του
και θα μάλωνε με κάποιον….Την πρώτη μέρα έφτασε στο σημείο να
καρφώσει 37 καρφιά στο πεζοδρόμιο.

Συνέχεια ανάγνωσης Τα λόγια σου…είναι σαν καρφιά στο σώμα μου!!!

Εορτάζοντες την 12ην του μηνός Οκτωβρίου

https://i0.wp.com/pigizois.net/sinaxaristis/10/12_provos_taraxos_andronikos.jpg


  • ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΡΟΒΟΣ, ΤΑΡΑΧΟΣ & ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ
  • Η ΑΓΙΑ ΔΟΜΝΙΝΑ
  • Η ΑΓΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, η Παρθένος
  • ΟΙ ΑΓΙΟΙ 70 ΜΑΡΤΥΡΕΣ
  • Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΟΤΟΣ, επίσκοπος Εφέσου
  • Η ΑΓΙΑ ΜΑΛΦΕΘΑ
  • Η ΑΓΙΑ ΑΝΘΙΑ
  • ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΙΟΥΒΕΝΤΙΝΟΣ & ΜΑΞΙΜΟΣ (ή Μαξιμίνος)
  • Ο ΑΓΙΟΣ ΙΑΣΩΝ, επίσκοπος Δαμασκού
  • ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΝΔΡΟΜΑΧΟΣ & ΔΙΟΔΟΡΟΣ
  • Ο ΟΣΙΟΣ ΣΥΜΕΩΝ, ο Νέος Θεολόγος
  • Ο ΟΣΙΟΣ ΘΕΟΣΕΒΙΟΣ, ο Αρσινοΐτης
  • Η ΣΥΝΑΞΙΣ ΤΩΝ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΑΓΙΩΝ
  • Ο ΑΓΙΟΣ WILFRID (Άγγλος)
  • ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΒΑΛΑΝΤΙΟΣ, ΒΑΡΛΑΑΜ, ΒΑΡΝΑΒΑΣ ο μοναχός, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ο επίσκοπος, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ο Βαβατσινιώτης, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ο επιτηδειώτης, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ο περαχωρίτης, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ο Σαλαμάνης, ΔΗΜΗΤΡΙΑΝΟΣ ο επίσκοπος, ΕΙΡΗΝΙΚΟΣ ή Αρνιακός, ΕΛΠΙΔΙΟΣ, ΕΠΑΦΡΟΔΙΤΟΣ και ΕΠΙΚΤΗΤΟΣ.

Αναλυτικά

Συνέχεια ανάγνωσης Εορτάζοντες την 12ην του μηνός Οκτωβρίου