Εορτάζοντες την 8ην του μηνός Δεκεμβρίου

https://i0.wp.com/www.pigizois.net/sinaxaristis/12/08.jpg


  • Ο ΟΣΙΟΣ ΠΑΤΑΠΙΟΣ

  • ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΣΩΣΘΕΝΗΣ, ΚΗΦΑΣ, ΑΠΟΛΛΩΣ, ΤΥΧΙΚΟΣ, ΚΑΙΣΑΡ & ΕΠΑΦΡΟΔΙΤΟΣ οι Απόστολοι εκ των 70

  • Ο ΟΣΙΟΣ ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ επίσκοπος Κύπρου και ΔΑΜΙΑΝΟΣ επίσκοπος Κύπρου

  • Ο ΑΓΙΟΣ ΑΕΡΟΣ ο αρχιεπίσκοπος

  • ΠΡΟΕΟΡΤΙΑ ΣΥΛΛΗΨΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΥΠΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΗΣ

Αναλυτικά

Συνέχεια ανάγνωσης Εορτάζοντες την 8ην του μηνός Δεκεμβρίου

Θαύμα Αγίου Εφραίμ: «Φύγε εσύ, εγώ θα μείνω να προσέχω το μωρό!»

 

Συγκλονιστική μαρτυρία ενός μεγάλου Θαύματος του Αγίου Εφραίμ…

Θέλω κι εγώ με τη σειρά μου να  ευχαριστήσω τον Θεό και τον Άγιο Εφραίμ για το θαύμα που αξιώθηκα να ζήσω.

Ήμουν έγκυος και στις 29/12/2001 μου ειχαν δώσει ημερομηνία τοκετού. Όταν έφθασε η ημερομηνία αυτή και δεν είχα ακόμη γεννήσει ο γιατρός μου έδωσε επιπλέον άλλη μία εβδομάδα. Στις  02/01/2002 μ’έπιασαν οι πόνοι από το πρωί, κι ενώ πήγα στο Νοσοκομείο και με εξέτασε η μαία, μου είπε ότι ψάχνουν τον γυναικ/γο μου, επειδή ήταν μάλλον τοκετός.

Συνέχεια ανάγνωσης Θαύμα Αγίου Εφραίμ: «Φύγε εσύ, εγώ θα μείνω να προσέχω το μωρό!»

ΟΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Χριστιανοί: «Καταστράφηκε η Μααλούλα μέσα σε λίγες ώρες»

MAALOYLAXL

Απαισιοδοξία και ταπείνωση αισθάνεται ο γραμματέας του Πατριαρχείου των Μελχιτών Καθολικών στη Δαμασκό, πατέρας Μακάριος, ο οποίος σχολίασε την εμφάνιση των μοναχών που τις απήγαγαν και τις εμφάνισαν σε βίντεο:

«Το πιο σημαντικό πράγμα είναι ότι βρίσκονται εν ζωή», είπε και συνέχισε: « Οι αντάρτες έκαναν ληστρική επιδρομή, λεηλατήθηκε η περιουσία των μοναστηριών και καταστράφηκε, οι μοναχές δεν έχουν καμία ενοχή για αυτό».
Συνέχεια ανάγνωσης ΟΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Χριστιανοί: «Καταστράφηκε η Μααλούλα μέσα σε λίγες ώρες»